کیفیت خدمات فروش با محصولی از دانش بنیان ارتقا یافت

یک شرکت دانش‌بنیان محصولی طراحی کرده است که نقش یک راهنمای هوشمند را ایفا می‌کند و همچنین مثل یک متصدی فروش بدون خطا ارائه خدمت انجام می‌دهد.

سید مرتضی اعتصامی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فرآیند آفرینش مهستان با بیان اینکه در طراحی و ساخت نیکو کیوسک‌ها، کاربر ایرانی مدنظر گرفته شده، گفت: این شرکت سرویسی هوشمند با توجه به نیاز صنایع مختلف طراحی کرده که با سادگی و سهولت به مردم خدمت ارائه می‌کند.

توجه به فرم ظاهری و عملکرد

در هر کسب‌وکار، نیازها و اهداف متفاوتی جهت بهبود کیفیت خدمات وجود دارد، این محصول در اندازه‌های مختلفی طراحی شده است تا نیاز هر کسب‌وکار را به بهترین نحو برطرف کند.

علاوه بر فرم ظاهری، عملکرد کیوسک نیز حائز اهمیت است. در این شرکت پنج راهکار برای کیوسک‌ها در نظر گرفته شده است، انتخاب کیوسک مناسب، به ارائه سرویس‌های بهتر در هر مجموعه کمک می‌کند.

کیوسک‌های متنوع با توجه به نیاز مراکز

کیوسک سفارش گیری در جایگاه یک فروشنده، امکان انتخاب سریع و آسان را به مشتری می‌دهد. با کیوسک‌های سفارش گیری، فرآیند ثبت سفارش مشتری با بیشترین سرعت، بالاترین کیفیت و بدون خطا انجام می‌شود.

 کیوسک فروش بلیت در حکم یک گیشه عمل می‌کند، این کیوسک در مراکز فرهنگی و تفریحی مانند موزه‌ها، سینما، امکان مطالعه، آگاهی و مواردی از این دست مورد استفاده قرار می‌گیرد و تهیه بلیت را آسان کرده است.

کیوسک پذیرش به‌منظور پیشخوان پذیرش، برای نوبت‌دهی، پذیرش بیمار و پرداخت صورت‌حساب طراحی شده است. این محصول مشکل صف‌های طولانی پذیرش و بی‌نظمی در نوبت‌دهی را حل کرده است. کیوسک پرداخت جایگزین صندوق‌دار می‌شود و گزینه مناسبی برای مجموعه‌هایی محسوب می‌شود که در قسمت صندوق و پرداخت مبلغ فیش دارای صف است.

با کیوسک فرودگاهی می‌توان بلیت هواپیما رزرو و صندلی خود را انتخاب کرد، این کیوسک مناسب ترمینال‌های مسافربری مانند فرودگاه‌ها، راه‌آهن، بندرها و ترمینال‌های اتوبوس‌رانی و آژانس‌های مسافرتی است.

700 کیوسک فعال در کشور

نیکو کیوسک محصولی پرکاربرد محسوب می‌شود که به دلیلی سادگی کار برای نصب در محیط‌های عمومی بسیار مناسب است، قیمت و طراحی این کیوسک‌های تعاملی جزو مزیت‌های آن نسبت به نمونه‌های مشابه محسوب می‌شود. این محصول صادراتی به ترکیه، سوریه، عراق، کانادا و انگلیس به‌منظور تحقیقات بازاری نیز داشته است.

 مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فرآیند آفرینش مهستان با اشاره به اینکه این محصول با هدف رضایت مشتریان برای محیط‌های مختلف طراحی شده، افزود: در حدود 700 کیوسک فعال در کشور وجود دارد و بیشترین سهم بازار در حوزه درمان برای این شرکت است و بیش از 10 فرودگاه کشور به این کیوسک‌ها مجهز شده‌اند و توانسته صرفه‌جویی ارزی بالایی به همراه داشته باشد.