دوره آموزشی روش های نوین قیمت گذاری در بازار

این دوره آموزشی برای شرکت های دانش بنیان دارای سی درصد تخفیف است

ارائه محصولات بهتر نسبت به سایر رقبا و استفاده از گام‌های صحیح در انتخاب استراتژی برای رسیدن به موقعیت مطلوب در مقابل رقبا، جزء اصول مهم برای رسیدن به سودآوری در مدل کسب وکار است؛ بنابراین یک بنگاه باید قادر به قیمت‌گذاری محصولاتش بگونه‌ای باشد که بتواند درآمدهایی متناسب با ارزش ارائه‌شده به مشتری به دست آورد و به این ترتیب موقعیتش را نسبت به مشتریان، کالاهای مکمل، رقبا و تازه واردان بالقوه حفظ نماید. قیمت‌گذاری مهمترین جزء از مدل کسب وکار در بازارهای رقابتی است و تصمیمات در مورد آن تاثیر زیادی بر روی سودآوری بنگاه به همراه دارد.

 

سرفصل های آموزشی : 


- قیمت‌گذاری و تاثیر آن بر ایجاد مزیت رقابتی در بازار کنونی
- تشریح اهمیت قیمت‌گذاری به‌عنوان یکی از عناصر آمیزه بازاریابی
- تاثیر قیمت‌گذاری در رفتار مصرف خریداران کنونی
- تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف با هدف انتخاب روش قیمت‌گذاری
- بیان قانون 80-20 و ارتباط آن با قیمت‌گذاری
- تشریح اصول گشتالت و ارتباط هر اصل با قیمت گذاری
- تشریح روش‌های قیمت‌گذاری مختلف و نحوه پیاده‌سازی آن‌ها در بازار کنونی شامل:
قیمت‌گذاری بر پایه ارزش ادراک‌شده/ قیمت‌گذاری پرستیژی/قیمت‌گذاری بر پایه قیمت تمام‌شده/قیمت‌گذاری ثابت/
قیمت‌گذاری به روش برابری با رقبا/ قیمت‌گذاری پویا/قیمت‌گذاری نفوذی/ قیمت‌گذاری سبدی/ قیمت‌گذاری بسته‌ای و...

 

اهداف دوره : 


با توجه به اهمیت عامل قیمت بر انتخاب گروه‌های مختلف خریداران و عدم وجود منابع علمی تخصصی یکپارچه و به‌روز در این خصوص دوره قیمت‌گذاری باهدف تشریح اهمیت این عنصر بازاریابی و نحوه انتخاب روش مناسب برای مدیران، کارشناسان و دیگر گروه‌های علاقه‌مند به این حیطه با اهمیت از بازاریابی طراحی و اجرا می‌گردد 

 


 

تصاویر