امکان پاسخگویی دقیق در حوزه تجارت الکترونیک با سامانهای دانش بنیان
حوزه تجارت الکترونیک به تمامی کسب و کارها این امکان را میدهد که پیامهای مجازی مخاطبان خود را بهتر مدیریت کنند.
مجتبی بزازان مدیر شرکت عصر فرا ارتباط با اشاره به طراحی و تجاریسازی سامانهای برای پاسخگویی کسبوکارهای فعال در فضای مجازی گفت: محصول دانشبنیان این شرکت، نیاز کسب و کارهای فضای مجازی به مدیریت پیامها و بازخوردهای کاربران را به خوبی برآورده میکند. محصول «ریپلای»، به مخاطبان خود کمک می کند تا تمامی نظرات و پرسشهای مشتریان را دسته بندی و برچسب گذاری کنند به طوریکه در امنیت کامل برای هر مدیر صفحه، دسترسی تعریف شده و مدیریت بازخوردها ممکن شود.
کاربرد این محصول دانشبنیان در حوزه اقتصاد دیجیتال و جارت الکترونیک است و تمامی کسب و کارهای اینستاگرامی میتوانند با استفاده از آن، فروش حرفهای را تجربه کنند.
الگوریتم منحصر بهفرد
با توجه به برنامه نویسی پیچیده که در این نرمافزار به کار رفته است، در حال حاضر هیچ نمونه داخلی مشابه رقیب این محصول ایرانساخت نبوده و صرفاً نمونههای خارجی در بازار وجود دارد که به دلیل بومی نبودن و محدودیتها، قابلیت استفاده در کشورمان را ندارند، ضمن آنکه متناسب با نیاز بازار و کاربر ایرانی نیستند.
فرآیند ایده پردازی و برنامه نویسی ریپلای حدود 7300 نفر-ساعت کار تخصصی زمان برده است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته و برای 10 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد میکند.
تعرفه خدمات سایت ریپلای
هزینه استفاده از خدمات سایت ریپلای برای دستهای از مخاطبان که تعداد دایرکت کمتری دارند رایگان است و با توجه به تعداد مدیران صفحات کاربری، هزینه استفاده از خدمات تعیین میشود.
آمارها نشان میدهد که اکنون حدود یک میلیون صفحه فارسی از طریق فضای مجازی کسب درآمد حداقلی دارند و حداقل ۲۰۰ هزار کسبوکار کوچک و متوسط و حدود ۵۰۰ هزار کسبوکار استانی و بومی در اینستاگرام صفحه فعال دارند.
تمامی این کسب و کارها برای مدیریت فروش خود در فضای مجازی، به ابزاری همچون ریپلای نیاز دارند که زیرساختهای این حجم از نیاز به طور کامل بررسی و ایجاد شده است. تمامی تمرکز ریپلای برای بازار داخل ایران بوده و به خوبی میتواند نیاز کاربران را تامین کند.
ارسال به دوستان