246 محصول دانشبنیان در حوزه سلامت به بازار مصرف وارد میشود
به عقیده کارشناسان؛ شناسایی بازار هدف یکی از گامهای اولیه و مهم برای فروش محصولات و عرضه خدمات است. در واقع بازاریابی هدفمند به کسبوکارها امکان میدهد پیام تجاری خود را بر روی بازار خاصی متمرکز کنند تا احتمال خرید محصول خود را نسبت به سایر بازارها بیشتر کنند.
شرکتهای دانشبنیان و فناور به عنوان بنگاههای اقتصادی نوین و تاثیرگذار در اقتصاد کشور نیز به این بازاریابی هدفمند نیاز دارند اما همه آنها نه امکان دستیابی به این بازار و نه توانایی برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان بالقوه خود که معمولا در دل صنایع بزرگ کشور زیست میکنند را ندارند. به همین دلیل به کارگزارانی نیازمند هستند که بتوانند آنها را در این مسیر و اتصال به بازار هدف یاری کنند.
شبکه فنبازار معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری یکی از مجموعههایی است که با معرفی بازار هدف به عرضه کنندگان فناوری در عرصههای مختلف؛ چند سالی است که به توسعه بازار این مجموعهها کمک کردهاند.
یکی از حوزهها؛ عرصه سلامت است که در حال حاضر 246 محصول فناورانه را به ثبت رسانده و آمادگی ورود به بازار مصرف و تقاضا را دارد. محصولاتی دانشبنیان و مبتنی بر دانش و تخصص که میتوانند نیازهای مختلفی از صنایع را پاسخ دهند.
محصولاتی چون دستگاه ضدعفونی کننده دست، دستگاه ضدعفونی و تصفیه هوای خودرو، ماساژور ارگونومیک کف پا، پالس اکسیمتر انگشتی، پمپ سرنگی هوشمند، سیستم عامل تشخیص و غربالگری گرفتگی عروق توسط سیگنالهای حیاتی بدن، دانش فنی فرمولاسیون انواع داروهای گیاهی، ضد کف صنعتی ویژه دیگهای بخار فشار متوسط و بالا و غیره از جمله این محصولات هستند.
ارسال به دوستان